Im a Devil ~ I Love Metal

Nu har jag grejer o berätta så på med brillorna alla ni som ser lite tokigt för nu ska ni få läsa o höra.

I onsdags så skulle Lalla ha ljusparty för massa tjejer i klassen och hennes övriga vänninor. Vad som sedan skulle ske var att vi skulle överraska Marran o fira hennes 25-års födelsedag och sen gå ut. OJ så jag sett fram emot denna kväll, dels för att gå ut med brudarna då det var ett tag sen och sen så är det alltid kul o fira folk.

När ljus tanten äntligen drog (hon satt o fika o rökte cigg efter cigg i lugna ro, jag ville bästan stoppa in en kaka i käften på na o mota ut na så det riktiga PARTYT kunde börja) visa det sig, till min häpnan, att även jag skulle få firas, jag o M satt som två fån o gapa stor när massvis av bubblande champagne o ett varsit stooooort packet kom fram. Vad som va värt o se var allas luriga miner. Hur som helst har jag inte anat nåt trots att det tisslat o tasslat bakom min rygg i flera veckor nu. Antingen är de naturbegåvningar i att sköta affärer diskret eller så är jag helt insluten i min egna värld. Hur som helst så blev jag otrolig rörd <3

Vi festa på och drog vidare till Pluto. Klassen kom dit och det blev en rolig kväll med massa drinkar o äventyr natten lång och ända in på morgonen. Skvaller från Samantha som en viss 25-åring skulle ha sagt ;) 

Ett stort tack o massa kramar till Lalliz Wivviz Iza Marriz Rebbiz Slemmiz Svenniz Anniz o Johanniz för överraskningen och pressenten.  Nästa destination...Make Up Store =)

image72





Helgens film: Tenacious D - Pick of destiny


image71

Kommentarer
Postat av: Marran

Åh va fint du skrivit det där!! Miss formulerings-Malin:P

jag har redan skaffat ny foundation (svart till min sommar hudton) och lipgloss..*mwaaah*

2008-05-11 @ 18:12:33
URL: http://enredigtjej.blogg.se
Postat av: slemmiiiz

fett kul att ingen av er fattade :P

2008-05-13 @ 17:38:55
Postat av: Anniz

Varsågod, det var lika kul o se era miner =)
Det perfekta presenten oxå för er fina tjejer!
Kramiz

2008-05-14 @ 00:04:12
URL: http://annastjernqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0