Headbang with me!?

Så mycket som kan hända under ett dygt, med det är väl bara för att jag flänger och far överallt all the time

Mer eller mindre direkt efter att jag bloggat klart igår så kom det några muppar från U-sala för att kolla på skit moppen som ska säljas. Anledningen till att jag kallar dessa humanbeings för muppar, lr snarare fragels är för att de pröjsa betydligt mkt mer än vad den är värd. Jabadabadoo säger jag för vet ni vad jag kan köpa mig nu, dadadadaaaam...en ny akademisk bok, denna gång skriven av den storslagna forskaren Mintzberg. Kommer även unna mig ett salongsbesök och det känns väldigt bra att jag slipper finansiera detta genom ett  bestående lån från mitt sparkonto, I need a sugardaddy

Efter regn kommer sol sägs det i mytologin, men inte under detta dygn. Min cooling Jouline ringer och drar ner mig hem till henne, powerwalk n girltalk

Nu till den sista händelsen som egentligen kommer att äga rum imorrn, jag ska få vakta izas place då hon åker hem över natten, pirrigt, kul, övervälmande, kan inte beskriva det men tack så mkt. Då slipper jag stå huttrandes o vänta på tåget den mogonen som jag gjort varje dag hittills, Im fucking hate it

Dieten går fortfarande bra, dagens middag var mumsig, annanas melon kiwi banan o youghurt brevid. Det ända jobbiga är att jag fryser som om att jag vore en avklädd hulahula-tjej från Hawaii fast befann mig bland igloon på Nordpolen. Imorgon går startskottet för J, heja heja!

image73


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0