Farväl äkel fettet o kom ALDRIG mer tillbaka

I söndags inleddes 13-dagars dieten. Syftet är att ändra ämnesomsättningen och dieten kommer även att leda till att man tappar allt överflödigt fett (ta detta källkristiskt) Mitt syfte med det hela är att få bort godis o cirre suget som har framträtt väldigt starkt i min kraktär på sistonde och även slima till sig lite så att mina välformade muskler kommer att synas tydligare. Sen är det bra för den mentala styrkan att klara av en sån här process.

Detta är iaf vad det dagliga intaget av föda består av:

Dag 1 och 8:
frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit.
lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat, 1 tomat.
middag: 1 stor biff (250 g), sallad* med olja och citron.

Dag 2 och 9:
frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit.
lunch: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron, 1 färsk frukt.
middag: 1 skiva skinka*, 1 bägare yoghurt*, sallad med olja och citron.

Dag 3 och 10:
frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör.
lunch: Kokt spenat, 1 tomat, 1 frukt.
middag: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka*, sallad med olja och citron.

Dag 4 och 11:
frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör.
lunch: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten burk keso eller kesella (naturell).
middag: 1 burk fruktsallad, 1 bägare yoghurt (naturell).

Dag 5 och 12:
frukost: 1 stor riven morot, citron.
lunch: Mager fisk (250 g) med citron och smörsås.
middag: 1 stor biff (250 g), sallad och broccoli.

Dag 6 och 13:
frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör.
lunch: 1/2 kyckling, sallad med citron och olja.
middag: 2 hårdkokta ägg, 1 stor riven morot.

Dag 7:
frukost: 1 kopp te utan socker.
lunch: 1 bit grillat kött, färsk frukt.
middag: Inget.


Nu har alltså dag 3 gått och det går hur bra som helst, förutom en sak, SPEEEENATEN. Det är vidrigt och ger mig rysningar och hulkningar, bläää. I söndags gjorde den mig sjuk och idag fick jag bara i mig 1 liten plupp. Skönt att både Lall o Bell samt Mom o Sis gör detta.


Angående ekonomihögskole studierna som jag glömt att nämna på sistonde så existerar de fortfarande, kanske därför jag inte har nämt om de för det finns ingen tid till att babbla om sånt crap. Nej men det är inge skit utan nu läser jag sista kursen för denna termin. Kursen heter och handlar om organisation. Det ska göras ett PM-arbete som är högst intressant och jag gillar min grupp jääääätte mycket =)


Nu har jag ett krig att återgå till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0