En dag på slottet

Fredag kväll i bålsta....

En lugn kväll väntar, ska hämta min syrra från balen inatt bara, va där o kolla på entren och vilka fina minnen man fick från förra sommarn, lovelii ♥

image80
image81


I onsdags var jag ute med klassen, först så gick vi, marrans runkisar, till thomas o förkaka,  sen drog vi till pluto o möte upp mer people. Vilken storslagen kväll o jag har så mycket svaller att jag skulle kunna skriva en hel novell men nu är det istället säkert inlåst i mitt casebox of securets. Och vet ni vad som är häftigast av allt, paparazzi-bellan har lagt ut tvåhundrafyrti bilder på FB.

image82
Jag o W innan partyt börjar, party outfiten bestod av den eftertraktade GT tunikan som jag bokstavligen jagat folk efter som om att jag vore en paranoid psykopat.


Idag har jag iaf fått vara hemma o plugga för en gångs skull vilket är helt otroligt då "gruppen" i torsdagsmorse dök upp från olika håll, slitna, trötta o bakis till tusen. det var till och med så att Wivis ville ha ett helt kilo marjonäs. Fllumdag no. 1 men vi lyckades gör det sista akademiska finliret, skicka in via blackboard o göra hela oppositionen.

Tur att jag gav bort ett par skor till Angie i veckan för nu står jag på plus, iaf gentemot Marran som har en skuld på 1 miljon minus 1 kr. Men dom pengarna lär ju bellan behöva mer som sitter o porr-surfar i skolis, fast hon kanske är en sån pass erfaren surfare så hon kan ALLA gratis sidor. Oj vad jag kommer sakna många små  filliflomper i sommar!

En upplysning, om man vill dricka vin en solig sommar kväll får man inte vara spontan, något jag, J o S bittert fick erfarna i tisdags kväll. Men det blev mys-pys ändå och vi skapa en hel packlista till turkiet där några utav punkterna var, bajstabletter, videokamera (kunde inte bara skriva video för då trodde J att hon skulle ta med dig en hel VHS-spelare) trosor 10 par för det kan bli många *pip* *piiiiip* hahaha. Sen är det bara alanya tröjan som ska fixas =)
Kommer bli underbart att få en hel vecka med er =)


Skål!


Kommentarer
Postat av: Marran

Oh lord Mallan vilket inlägg! Ni icke berörda, håll för ögonen. Hihi

2008-05-31 @ 17:18:59
Postat av: Anonym

Glömde säga vilken drottning du var på bilderna:)

2008-05-31 @ 17:19:25
Postat av: MallanBrallan

ja lite ögongodis måste man ju bjuda på, men bara ibland mao ytterst sällan ;)

2008-06-01 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0