Startskottet för påskgodis-svulleriet

Sökt igenom hela bunten med sommarjobb på ams.se
Hitta ENDAST 2 alternativ som egentligen är fruktansvärda,
1. Hästskötare på Skansen, man får vara ute hela dagarna och blir brun.
2. Hard Rock Café, kommer att omges av rockers och ljuv musik.
KATASTROF! Diggar inte skitlöner. AMS är därmed utsett till dagens flopp. Ett tips, sök jobb på andra sätt.

Våran smått alkoholiserade lilla islänning "försade" sig en hel del om tentamen som infaller om en vecka, jag ser ett hopp. Klarade MF-tentan, fucking nice. Första tentan jag klara vid första tentatillfället.
lutsats: jag har hajat hur akademiska studier skall hanteras.

Har tjuvstartat med påskgodiset, fy fy fy! Men inte konstigt då det är det enda det pratas om i skolis. Tur att jag ska träna 8 pass denna vecka annars hade jag kommit stutsande som en stor fet o slemmig boll efter påskhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0