Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Jag är dålig på att hålla detta med bloggandet A Jour, men jag har faktiskt ett fartfyllt liv att leva.
Förra veckan var det en "plugga-makro-som-fan-i-västerås-vecka" och ci uppfyllde syftet plus att vi hann med att svulla i oss massvis me fika o mat, ha myspys o oänligt mycket tjejiz snackiz. I torsdags så såg vi även på den mest romantiska filmen jag någonsin sett i mina snart 20 år, Dagboken, det var jag marriz vickiz o lalla som satt och snyftade loss, vilket dröm senarium, på slutet kunde jag inte motstå, tårarna forsa ner för kinderna i samma fart som hälningsofallet i norrlandsskogen. Denna film får utan tvivel, dadadadaaam: M M M M M, fem M i betyg!

6-års jubileum på R i lörres, det var fucking nice. Kul o träffa mina underbara tjejer innan, Julliz, Dino, Karaja, Balle o Joah var mina sällskapsdamer för den kvällen, kunde inte bli bättre <3

Sen russin-partaj i söndags, jag tävla med brosan om vem som kunde äta mest smörgåstårta, han vann stort även vad jag var bakishungrig som in åt helvete och tårtan var toppd med brie. Vi roa även den mysiga damen och den humorisktiska gubben som satt vid vårat bord. Vi framstod onekligen som årets matvrak.

Svennis fyllde 20 i fredags så idag fick hon en liten pressent av oss. Hon ska även få äran att synas på bild:

image63



Nu är det the one and only thing som gäller, markroekonomisk teori och politik!

Kommentarer
Postat av: emmiiiz

galna grinolle! ^^

2008-03-18 @ 18:50:17
URL: http://emmaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0