En kväll med "trekvarts fylla"

Igår var den en underbar dag, jag lovar att jag sken ikapp med solen.

Vaknar upp o får ett insider-tips om att tentaresultaten äntligen offentliggjorts, det är med pirr i kroppen som jag loggar in på skolan sugiga mail (den är såååå 90-tal) jag VET att det gick bra men det känns ändå som att jag SKULLE kunna kuggat. JABADABADOOO! Poängen låg skyhögt, äntligen hade jag klarat min första tentamen och jag gjode det med huvet på skaft. Ser en ljus vårtermin framför mig.

Åker o tränar, morgonens pass är skivstång, är helt uttmattad i all muskelatur då jag la på vikter igår, men det gör suveränt och i slutt för jag beröm av instruktören som är mäktad imponerat av min styrka =) generad lämnar jag placet för att åka hem o laga en god hälsosam o välförtjänt lunch till min o min invalida brosha.

Bjuden på middag ute, får räkningen betald och en flaska vin i handen av min fader vars formsvaka var på topp me tanke på denna generösheten, inte vanligt men när de väl händer står jag först i kön för att ta emot. Jag tror att det beror på skärgårdsluften.

image50

Nu ska det firas och som tur är så visste jag två till som bara längta efter att få sig en alkokick efter allt målandes o slipandes o hej o hå med den nya lägenheten. Det blev en kvälle me J o R =) vars nya partytrick var att skruva ihop IKEA-möbler, speennandee.

Idag är det Andra Avenyn som gäller, har kommit efter på sistonde, men blivit besatt då jag till o med drömde om att jag var Hamza (varför just han är en obesvarad fråga) var iaf på en båt o skulle smuggla sprit o cigg med Karim o 2 snubbar till så drömmen var ju av helt rätt karaktär. Skönt att dom blivit legala nu på sena re avsnitt för det var en läskig o allt för orolig dröm.

Ikväll är jag anställd av tanterna som fyllechaffiz.

Kommentarer
Postat av: Julle

Partytricks ;P

Galet.. bra läge på lägenheten.. nära till rilles :D

2008-03-07 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0