En gång grubblare, alltid en grubblare!

Uppdatering från mitt blogg arkiv, kan ju vara kul att veta hur det gick sen. Men det ändå jag kan komma på är att angående Andra Avenyn så har jag nu kommit ikapp och fått 2 avsnitt till godo, alltså så har jag hängivet kollat på Andra Avenyn nästintill varenda kväll innan läggdags. Jag svullade i mig lika mkt socker nu under påsk som jag farat över men jag tränade och mina 8 pass, trots det så vann godisintaget över fettreduceringen och muskelmasseintaget. Mina nyårslöften som jag blogga om där efter att vi inlett år 2008 gick skit bra, i 1-2 månader! Som sagt så förvandlats egentligen allt bara till besvikelser.
Men som Andra Avenyn påminner om efter varje avsnitt:

" Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya"


Imorgon är det äntligen dags för den efterlängtade tentan i makroekonomisk teori och politik, bara det att den inte är så efterlängtad längre, har verkligen pluggat som en tok men kommer att snubbla nu precis innan mållinjen, känns verkligen som om att jag behöver 4 dagar till. de fyra dagarna som nu gått åt till att fira påsk och grubbla över ett gubbsjukt fanskap som kallar sig för "pappa"! SKAMLÖST!
Nej nu ska jag lägga mig, med en obehaglig känsla av ångest som invaderat kroppen och mitt natt sällskap blir Herr Nervositet som får min mage att göra frivolter. Det västa är att jag vet att denne herrn har ett ännu sämre morgonhumör så jag kommer att spt ner tröjan, pissa ner byxorna och bajsa ner trosorna. Haha.
Enligt Ask så tar det tydligen 6 mån till 1 år innan TJEJER får kontroll över tentanerverna,
så alla nyakademiker till kvinnor, håll ut!


Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0