Royal Savoy Reservation

Har flängt runt som en dåre på cykel idag, 1,4 mil totalt och blivit plask blöt och ner haglad hela 3 gånger. Vad är oddsen!
Första turen var till T1 där det pumpades muskler.
Sen till centrum för att luncha me min kära Mli, trevligt och gott var den timmens slagord.

Dagens sista destination var M&M där jag boka resa till Maidera, på engelska. En vecka på socitets hotellet Royal Savoy efter alla omtenmen och innan akademins läsårsstart kommer att göra mig gott. Men med tanke på resesällskapet lär jag vara ännu galnare o vimmsigare när jag kommer hem men då har jag mitt v-ås gäng som får ta hand om mig.

Nu ska jag ner till J men denna gång blir färdmedlet bilen. Vi ska fixa musik till Alanya.
5 jävla dagar kvar sen drar vi =)  

Denna dag bjuds på dessa bilder:










Dagens tips: Hummos på smörgåsen isf smör o pålägg


Kommentarer
Postat av: Marran

Marris, va fina bilder! Ska bli så kul när du åker på bus..Kom du ihåg på tåget när jag berättade vad jag tänkt ge dig, ha ha.



mwaaah

2008-06-17 @ 18:21:09
Postat av: Mallan

HAHAHAHA =) Hur skulle jag kunna glömma bort det ;) Men har har en liten förvarad kvantitet, tihii!

2008-06-17 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0