En dag i västerås city

Dagens inköp:

♦ Ljusblåa jeans - Som jag satte på mig direkt vid nästa provrunstillfälle
♣ Mjukisbyxor - Som jag ahr letat och fann nu de ulitimata på H&M, det bästa...i strl. S
♥ Shorts - Grymt snygga vardagliga men mer sportiga (made in turkey)
♦ Tubtop - Till min bondhorakjol, endast 49:50 på H&M (ej realisation)
♣ Nagellacksremover - I en liten söt flaska så jag kan ha välmålade naglar på resan
♥ BH o trosa - Så jag blir sexig o får nuppa med varenda kille i hela Alanya så att alla får något o snaska sig i fast några äkliga runkisar her redan börjat

Dagens fika:

♦ Vulkantårta - Massvis med belgisk choklas
♣ Kaffe - För vi är kaffe älskare
♥ Sällskapsdam Angie - Min underbara västerås brud

En lättgjord och mumsig lunch är att göra en vanlig sallad o sen bara moffa i skaldjur avokado och ägg. Hög hälsofaktor och ack så aptitligt!

Hade kunnat sökt ett grymt bra jobb idag om jag sett det igår. Nu är det kört för tågfittorna är sega o fulla.

I´m FUCKING hate you your little motherfucker.

Slutligen så är snart minuten inne. Jag talar naturligtvis om Sverige-Ryssland så nu ska jag gå o skrika, heja, hoppa i soffan, slå sönder glas, bita på naglarna, ja alla beteenden som ett fotbolls Em kan få en att göra.

X&X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0