Sommarlov från akademin

Mina inledande ord för detta publicerade inllägget är - Jag har haft så obeskrivlig kul de senaste dagarna.
Förra veckan var jag bosatt i skolan, nördstämpeln i pannan kom i fredags när jag o marran var i den stängda skolan så vi fick logga in med våra kort, på sveriges nationaldag till 7 på kvällen. Men övertidsplugget var lindrigt bekymmerslöst då  solen har skinit och alla har varit på strålande sommar humör och skrattattakerna avlöste varandra i sån hast att magen var official fucked. Har även hunnit med årets första dopp som ägde rum på björnön =) och massa mer spännande äventyr ;) Sen ska vi även prisa gud för skatteåterbärningen och nämna att fotbolls EM är i full gång, me like!

Sen var det dags, måndagen den 9/6-08. Sista tentan för detta läsår och sen "den största ferren". Grymt rolig kväll med mousserande o party folk från klassen. Bäst av allt med brudarna aka hyndorna aka marrans runkisar, you name it för kärt barn har många namn. Den enda som saknades var Angie vilket var förbannat synd för hon kan festa ;) Sedimentala Malin började typ gråta varje gång det var avskeds dags, men sen blev man galen igen. Klockan var mogon när jag o W tog hissen ner till "oss" Bilder kommer snarast i mån om tid!

Sen var det igår, sommarlov! Träffa Jouline vid tåget för jag kännde genast att nu ska jag ta igen all tid vi inte kunnat spendera ihop. Laga mat, käka glarre, hämta upp Sanna o drog till Stinsen. Detta kommer bli en grym sommar!

Idag, första jobb-dagen för denna sommar, Klockan 05:25 ringde klockan för jag åkte till dagiset me Mammsen som öppnade, men jag slapp  kommunaltrafiken o hitta en soffa som jag hann sussa lite i innan jag började.  Nu är jag dödens o ska sova så jag orkar med att leka med alla busiga snorungar imorrn med, wiee!

Have a fucking nice summer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0