En midsommarnatts dröm

Midsommarafton igår! Morsan drog ut på det öppna havet så det vankades midsommarfirande hemma hos mig. Skjuta dem till bussen kvart i 6 på mogonen, sen kunde inte jag somna om, så vid 7 stog jag o marinera kött, bakade bröd, kaka,damsugde verandan, you name it! En husmor sa alla att jag kommer att bli, är det verkligen en komplimang!?

Vid 3 tiden var alla här. Midsommar 2008 gänget bestog av: JulleBulle, Kakan, Lilla fröken Joa, Viper-Mackan, Rirri o senare anslöt sig Mli till oss. Jag fick en pressent av J&M, tihii va glad jag blev. Vi plocka blommor o gjorde vakra kransar, spela kubb, fotboll, slog sönder glasrutan, grilla o åt en underbar måltid, spela Sverige spelat och mycket mer. Tack till er ALLA för en underbar midsommar. Avslutade kvällen på samma sätt som den påbörjats, alltså med städning och diskning, men man ångrar sig aldrig moronen efter.

Vakna upp tidigt imorse efter en dålig natts sömn. Skulle hämta hem regeringen och hennes slav (Mamma Mu o Nikke)
Men vad är det för dag idag!?

ALANYAAAAAAAA!

Så nu har jag för tusan inte tid o sitta här. Ska raffsa ihop lite mer saker, sen samlas vi hos Sanna för att käka lunch mm och sen drar vi =) Bye Bye Sweden!

Heavy fucking party ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0