välkomnar tentaångesten som en del i min vardag

fortfarande röstlös, vilket mamma tycker är skönt. var sängliggandes igår ända till halv 5 då jullebulle ringde. okej, va på massage på morgonen så nån timme var jag vaken då. hur ska man kunna plugga när man inte ens orkar stå på benen? skyllet allt på baciluskerna. har iaf lyckats plugga 7+5+0+8 timmar denna vecka vilket jag är stolt över och hoppas nu innerligt att det ska räcka för ett ynka G iaf, men jag VILL HA VG =)

va i kista igår kväll me jouline sanna kakan marcus, var på jakt efter gummistövlar, regnjackor o mysdress till sommarens äventyr. ber dock om ursäkt för mitt tafatta engagemang men jag skyller ALLT på bacillerna!

morgondagen kommer att bestå av tenta i gryningen, hem o racer-plugga mikro, kan man ta in 120 förlorade pluggtimmar på en eftermiddag, det återstår o se. sen ska jag färga S:as hår så de lär ju bli en mys-kväll för att sedan gå upp i grynningen igen.

nej, total skärpning, mitt nya motto:  ROCK `N ROLL HIGH SCHOOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0