Professionell marknadsföring & amatöranalytisk mikroekonomi

Idag gick startskottet för ännu en vecka med tuffa studier inför ännu en omtenta, fast det är första gången jag skriver den. Äger rum på fredag. Sen på lördag är det oxå tenta, fast i MIKRO. Funtar på att tälta utanför tentasalen. Hårda bud på den akademiska instutionen.  "men om 4 år" min dagliga fras =)

Vakna upp med en kniv-i-halsen-känsla, varav av kniven cuttat bort min röst. Så går det efter en natts festande med wiveca o en hel eftermidda med jobb, vilket även resumerade min fartfyllda och trevliga helg =)

Idag blev jag jätte glad för jouline skickade ett väldigt uppiggande mess, var över en vecka sen vi sågs =(
hoppas sanna hänger med på veckans äventyr oxå, happy smile!

12 sidor kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0