Knåda bulldegen i 50 min

I går morse var det tidig uppstigning trots en plugga-hemma-dag, måste ju för fan ha en bil att tillgå och därför bär det av till Bro varje måndagsmorgon. Kolla på avsnitt 3 Andra Avenyn sen rulla jag till skivstångspasset där jag blundade säkert  3/4 av passet pga sömnighetens onda makter.

På eftermiddagen hämta jag sis vid BcJF och rulla till Upplands Väsby.  HON KAN VARKEN LÄSA KARTA ELLER VÄGBESKRIVNING! tur att jag äger hennes del av sunt förnuft oxå så det löste sig. Väl framme så skulle vi slå oss ner och vänta, i ett helt tomt vänterum, vi valde ut 2 fåtöljer och masa oss ner i dem, men blev ombedda att flytta på oss till två andra, mkt mysko, den var ju tomt,men vi flyttade på oss helt chockerade. Sen såg jag den TJOCKASTE SNUBBEN jag någonsin sett (bortsett från på TV) Kännde mig hela 6 kg lättare =)
Ändå orolig för den stackars massör som skulle få vidröra mina massiva fettodelar, som tur var hade hon grymt mkt mer plums på kroppen, detta faktum plus den underbara massagen gjorde att jag nu kännde mig nu hela 4 kg lättare =)

Ikea och sen rally hem till dagens andra träningpass, Aerobics, is da shit. Båda träningspassen fick mig nu på kvällskvisten att känna mig hela 2 kg lättare.

Sammanfattning: Under måndagen gick jag ner 12 kg, jag vrålar oh yeah o segerdansar =)



Tisdag morgon, sovit länge men små avbrott under natten som en vin-drickande Marriz, haha, så var jag sömningare än sömnigast, detta botades med SOILWORK dunk! Nu ska jag se på avsnitt 4 Andra Avenyn sen sova efter dagens mikroekonomiska analys. Dagens lärdom: Kollektiva varor ska EJ produceras (finansieras) mha skatter, då når vi defenetivt inte SEE.

Kommentarer
Postat av: LillMarran

Lillmarran drack verkligen viiin. Ha ha

Puss

2008-02-13 @ 20:05:58
URL: http://enredigtjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0