Firre i min mage

jädrans vad jag har ätit fisk denna vecka, varenda dag hittills. men är jag den som klagar över lite massintag av firrefisk, nej nej =)

något jag även har i min mage just nu är fjärilar, grymt äkel nervös inför omomtentan på lördag, detta har lett till många timmar med klas eklund i mina händer och en förfärlig magsmärta som får mig att vilja ta en kniv o skära ut hela maginnehållet. brutalt, jo tack, så är det @ mdh.

sen tror jag även att jag fått loppor i knät, knäskålen vill inte ligga på plats så det känns nu som att benknotorna ligger och balanserar på varandra. men det är ju förstås inga loppor, det är min gamla knä skada som kommit tillbaka igen på besök, kanske dennas vecka av flitigt tränande varje dag och desutom dubbel-pass i måndas uppfattades som ett inbjudningskort av dumma knä-trollet.

appropå troll så var jag o skörby-trollet sanna på banken idag, och inte bara en gång utan FYRA! ska nog aldrig mer gå in där igen, iaf inte på ett bra långt tag, haha.

näe även denna kväll har jag en het dejt med klabbe. mer detaljer om detta möte kommer senare, HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0