En glasbit i maten

I tisdags indroducerades vi för en ny högskolekurs, makroekonomisk teori och politik. Bara namnet låter hur kul som helst och än så länge har jag inte sett någon annan antydan än att detta kommer bli en kurs helt i min smak. Jag gillar a mer än i vilket lett till en rivstart, pluggat makro före, efter, under, ovan, bervid, framför och bakom föreläsnings tiderna då vi fått tid och räkna med nationalräkneskaperna, I like this =)

Igår hängde jag me Sanna Joulie o så va Marcus me på ett hörn =) Sanna o Marcus ska till Thai på fredag och Jouline o Kakan har fått en lägenhet. Så det bokstavligen strålade om dessa underbara homo sapiens sapiens.

Detta gav mig en ordentlig tankeställare angående mitt liv. Har fortfarande inte hittat de svar jag EFTERLYSER. Har du några tips om "Malins liv här o nu" ring till efterlyst på telefonnr. 08-702 00 90 (inbilla er att det är Hasse Aros läskiga men allvarsamma röst som läser upp detta ikvällens program av Efterlyst)

Snart kommer min favorit granne, barndomskompis, klasskompis, gymnasie/student-kamrat, halkbanekompanjon, partypingla o.s.v i allt vi hunnit uppleva tillsammans från 6-års ålder o fram till nu, blivande träningsvänninor i en hård kamp, hit så ska vi åka o köra STENHÅRT på skrivstångs-passet =)

image49

Fluff & Mli på bal

Kommentarer
Postat av: Johanna Malmberg

Vilken fin klänning :)

2008-03-03 @ 20:17:14
URL: http://www.johannamalmberg.blogg.se
Postat av: Malin

tack så jätte mkt =) jag är faktiskt helt nförälskad i den, tihi.

2008-03-20 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0