En freedaa helt i sin ordning

Vad är det för något speciellt med denna fredag kan många fråga sig. Jag har svaret:

För det första - Det är bokat och klart. beach -08 @ Alanya
För det andra - Det är röstat och klart, 106 Tidernas bästa Rockklassiker @ 106,7

För det tredje så är fredagar i sig självt bra, en i mängden, morgonen inleddes med miiikro,  från v-ås gittade jag och marriz till bby där vi chaaaka 2 hyllor 2 blommor och 1 kruka. Marran va glá som ett barn i en godis affär för att få åka lite bil, tihii.

I onsdags så fika jag me den sexiga spanjorskan karajna, har du oxå fått abstinens besvär och ett otroligt sug efter de där praktfulla ciabattana vi åt? Jag lider i dess frånvaro men har ett bot, tänker FAT CAMP!

Rock On!

MmlF


Kommentarer
Postat av: Marran a.ka lilla my

Åhoj NO SHIT.. det var så kul att åka bil..:)

Passade färgen i rummet? Hoppas:)

Puss

2008-02-01 @ 20:13:40
URL: http://enredigtjej.blogg.se
Postat av: emmiiz

hahha marran o mallefluff ni är så söta som barn båda två :)

2008-02-01 @ 21:38:43
Postat av: Da fluff

Ja lilla my den passade helt utmärkt =)

Ja lill-emma, du är inte så full du heller för att vara en jätte-baby =)

Puss til v-ås o bby

2008-02-02 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0