Bättre energikick än självaste RedBull

Igår kväll, lördag, var det bastu-kväll. Det gäller att uynyttja hushållets resurser så maria jouline och sanna hoppa på bussen och kom hem till mig =) men det tog tid innan de små jäntorna dök upp.

Sen blev de bastu och grönsaksdipp i 140 km/h med stop för inpackningara o rubbet.  

              

    
  ~          ~          ~          ~          ~          ~                   


Idag har jag börjat mitt nya jobb, tur att det är med Anna =) Plask & Lek. Ett jobb som är som gjort för mig!

Kommentarer
Postat av: Oliva

Nemen.. tell me, va de kul på jobbet??
Thanks for tha dipping.. jaa alltså tack för moroten och dippen.. de va smarrigt =)¨

2008-02-04 @ 21:18:32
Postat av: slemmmis

åå hade du plattat håret soo unusual till skillnad mot ordniarie fluff :P förresten skriv i din bloggadress när du kommenterar du har ett himla långt bloggnamn jobbigt o skriva i hhihi

2008-02-05 @ 17:51:28
URL: http://emmaboo.blogg.se
Postat av: emmmmm

tillsammans kan vi ta nobelpriset i mellanmålsuppfinningar mallan!!

2008-02-06 @ 21:12:54
URL: http://emmaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0