PARTY HELA VECKAN

Hektiskt livslänge!

Idag invaderade jag BBY o Marrans place. Med andra ord har jag haft en toppen kul dag bortsett från Mikron. Vi gick ut strongt med övningarna, vid uppgift 5 slog det om som en snille blixt från ovan (ja de blixtrade o dundrade där uppe) att detta är ett Mission Impossible. Plan B fick träda i kraft. Vi sprang in o satte oss på balkongen där Mary la en redig make-up på mig o så målade vi våra tassar medans vi la up en ny strategi. Rätt bra för nu kan jag ta jobbet som bartender :)
Vi filosofera även fram svaret angående hunk bristen som råder i världen just nu. I korta drag är det helt enkel så att om vi åker till norr så åker de till syd, när vi går av tåget så går de på, om vi tar fel till vänster tar de fel till höger och om vi ska ha en vit helg har dem en svart helg. En motsats epedimi råder och därav så stöts vi aldrig på.

Dödstrött, inte så konstigt när man kommer hem mitt i nätterna. Igår va jag i Örebro o kolla på ett litet torp o sen blev de mat o fika hos en bekant, mysig sommarkänsla :)

Har fortfarade en liten skada i munnen av getingen. Svar JA - Jag har lyckats dricka en geting som sen surra runt i käften i en svindlande hastighet o stack mig 3 gånger innan jag spottandes o fräsandes fick ut den lilla jäkeln. Shit happens när man lever sig in i den mikroekonomiska världen.

I veckan har jag även ätit middag o intagit vin med Mli o Nanna. Alltså en liten re-union av "Power Puff Pinglorna" Det var på tiden då vi hade lika kul som förr. Skrattattak AB :)

Skönt att man är förnuftigare o mer resonabel i den bemärkelsen att gamal vänskap kan bli ny vänskap.

Nu ska jag rota fram nått nyttigt till kvällen då jag svulla loss på tok för hårt förra helgen när vi va på lång kryssning med lyxig mat, gott vin o smarriga drinkar för att inte ens tala om de svalkande glassarna i solens hetta o de mega stora tax-free godispåsarna. Men hallå, njutelse måste få existera ;)


Stay Metal!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bet den dig i munnen? Herregud, jag uppfattade bara att du blivit biten. Det där kunde gått illa. Tur att du klarade dig!! Puuuh

2008-08-02 @ 16:50:45
URL: http://enredigtjej.blogg.se/
Postat av: Mli

ja vad kul vi hade det ;D

2008-08-06 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0