Hemkööört o liiingondricka

I´m back on track!

Det krävdes en hejdundrans kväll så man vakna upp i en främande säng, bakis med ett dunkande huvud o en redig potion ångestattak för att bli medveten om sina nyafunna sommarvanor. Jouline, vars säng jag vakna i så att så spännande var det inte med den saken (tillägnat Mary som alltid vill ha en utförlig rapport about the latest gossip), var på samma nivå. Någon springtur tills benen inte orkar bära oss blev det inte av men en promenad och en rakarns NYTTIG bakisfrukost. Men är det inte detta sommarn är till för, hinka 10 liter vin i månaden, unna sig något gott till vinet o bara njuta av att vara ute o mysa till på sommarkvällarna.

Idag har jag iaf lärt mig att portionera upp pastan rätt, det var på tiden o jag mötes av en chock när jag såg den korrekta mängden på min tallrik o allra helst i mattlådan som jag öst mat i under ett helt år. Men jag blev lika mätt för de. Inte konstigt att såväl mage lår o rumpa har gestaltat sig i samma form som en hög sönderkokta små äkel makaroner. Å andra sidan äter jag endast råris, matvete, fullkorns bulgur eller dinkelpasta, mumsiiii :)

Imorgon ska jag o Mary inta V-ås så om ni ser två bleka brudar med stort behov av en blondering, bärandes på töntiga ryggsäckar o fettet skumpandes av den hoppiga gångstilen så är det INTE vi...men...om ni ser två fitness med en ljuvligt lätt sol touch bärandes på högakademisk litteratur med ett leende på sina marbella glansiga läppar o en stolt hållning, då är det helt klart vi :) thats for true

Juste, känner mig pliktig att varna alla mina klassisar. Jag har nämligen hört att Västerås kommer att bli farligt i höst! *Host host*



Kommentarer
Postat av: Julle

Ahahaah!

De va mysigt att vakna upp skedandes med dej ;P



Uhhh, bäst att passa sig när v-ås blir farligt.. Dags att visa vad du går för =)

2008-08-05 @ 07:46:51
Postat av: emmma

ni såg extremt otöntiga ut må jag säga! :D

2008-08-07 @ 15:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0