Work It Baby!

Ut o spring o rör på fläsket gott folk! Det är så underbart skönt, men alltid lika jobbigt o komma iväg. Rätt patetiskt egentligen hur våren äntligen får folk att komma ut och även motionera mer. Det ska man för i helvete göra året om, ser bara ur ett hälsoperspektiv.

Ikväll ska "vi tjejer" gå ut o käka och fira underbara Karina som fyllt 20 =)

I veckan fick jag ett sorget besked då det skulle vara tant o gubb-kväll på R när jag ska fira min 20-års dag. Men de kan ha löst sig till de bättre nu =) Har gjort tappra försökt till att samla vuxenpoäng men mina försök ses tydligen inte som tillräkliga. Exempelviss så har jag kollat på ett set med bestik, men man var tydligen tvungen o köpa skiten plus en brödrost  el dylikt för att det ska räknas som ett vuxenpoäng. Skaffa ICA-kort är ett säkert kort, jaja de kommer! Mitt största bekymer är dock my wanted fitness body, vill för fan inte vara fet o ful när jag fyller 20, det räker med vetenskapen om att huden börjar åldras vid den tidpunkten, anti-rynk.

Blev skrämd av ett mongo idag som välte fram som ett ånglok! Fasansfullt....

image66


Jag o Karajna ute på vilda äventyr i storstaden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0