Speeed

Äntligen utvilad efter förra veckans tenta-marathon. Hann inte vila ut efter all pluggande för de va både klassfest på Strike o sen jobb som kom pang på efter tentan och nu...

...En fartfylld vecka so far och många vårnyheter har inträffat.

EFO017
I måndags var det kursstart, Grundläggande Ekonomistyrning är det jag ska ägna mig åt nu i 5 veckor. Det verkar vara en grymt kul kurs med en grymt bra lärare, som desutom liknar Kjell Bergqvist vilket ökar kändisfaktorn över studierna.

VIBRATIONSPLATTA
I tisdagskväll prövade jag på den nya träningsformen "vibba" som jag nu har en positiv inställning till, bra för de som vill komma igång eller som i mitt fall, ett kompliment. Stort plus till att den stramar åt huden vilket inte vanlig styrketräning gör. Så jag rekomenderar er att pröva och vibbba.

BÄSTA VÄNNER DAGEN
Trodde att jag äntligen skulle få vila ut hela onsdagen, men ack vad jag bedrog mig. Tidigt på morgonen kom Sanna o Jouline klädda i träningskläder och med vattenflaskan i högsta hugg. Det var dags att ta en springtur i Vibyspåret. Årets första för min del.Det gick mkt bättre än vad jag befarat och jag speang 4 km gladligen så det bådar gott för konditionsträningen. Bra jobbat brudar! =) Sen drog vi till Stinsen o shoppa hela dagen. Ät inte toast där för dom blir serverade som kolbitar, fråga Julliz. På kvällen blev det film, Dagboken då J inte sett den. Så sorglig och en film alla bör se!

UTVILAD
Sen idag hände det äntligen, jag fick vara hemma o bara sova. Åkte iväg till Nettan som fixa slingor o klippte av lite blont krull. Har just tränat så nu ska jag ta en lång omvårdnande dusch med alla roliga saker jag köpte på rea igår, peeling, skrubb, masker, lotion o hela balletten så jag blir en vårfräsh prima ballerina.



image65



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0