Renovera kropp o själ

Efter flera dagar med sol känns det som att våren är på väg, helt underbart. Vad som inte är underbart är att man känner sig blek, torr, äklig och fylld av gelégroder från vinterns intag av godsaker. Detta kan botas med hjälp av peeling, krämer, spraytan o vårmake. Tack gode gud för dessa innovationer, står och ber på mina bara knän...

3 av mina favoriter

Soft Caring Lotion (Torr hud)
Återfuktar, mjukgör och skyddar, vad mer behövs. Gör torra mig persikomjuk, som Cosmo utlovat då denna lotion är en av vinnarna i Cosmopolitan Beauty Awards 2008.


image67

Spraytan in a Can
Gör dig brun och fin, lätt och smidigt, men den är lite droppig tycker jag men endå en favorit i badrumsskåpet. Jag beställer den från gymgrossisten.se då den är billigare där i handlen där den även kan vara svår att hitta. Skrubba dig noga med handskar innan!

image68

Glam Shine 6h från L'oréal Paris
Fina färger, lätt att applicera när man väl kommit underfun med den härtformade borsten och det bästa av all, den sitter verkligen på plats länge. I hela 6 timmat vet jag inte, har inte klockat, än! I got it on my lips because I´m worth it!

image69

Rock on Rockers!!!

Kommentarer
Postat av: Marran

Klockrent Mallan:)

2008-04-06 @ 22:17:30
URL: http://enredigtjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0