Heavy Fucking Metal

Nu är bokslutet för Möbel-Kraft AB gjort o redovisat, bra jobbat A M R. Det har varit ett intressant arbete med att observera all rörelse runt om kring en har varit mer iögonfallande. Men tro inte att jag har tid för ett liv för det. Nu är det vrål-tenta-plugg som gäller. Men först ska jag fira min 20-års dag, vilket inträffar imorgon, det blir drinkar, mat , dans, massintag av vin, you name it o allt avslutas med ROCKKLUBBEN. Blev mer firande än anat förra helgen, tack till S & J för att ni gjorde min 20-års dag till något oförglömligt, det är vänskap! Love you <3

Dagens student-tips: Ta din feta äkel bok och sätt dig ute i solen, du inhalerar frisk luft, solen moffar dig full med melatonin o D-vitamin och du blir brun, men glöm för tusan inte solkrämen, huden är ditt viktigaste organ och ska skötas om med kärlek!

Nu ska musklerna härdas...

                                                                                        image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0