Dagisfröken Malin anmäler sig...

Dagisfröken Malin titeln har använts denna vecka. Något som jag är sprudlande glad över. Var ett tag sen jag fick leka med barnen, ha en hop spratlande saker hängandes över mig, snyta bort snorkråkor, torka bajs, få kladdiga fingrar i min mat och kläderna nergeggade med saker vars konstelation jag helst inte vill veta något om men kan ge ett smakprov, mask o blodpudding (mina hat saker på jorden) men Oh my fucking god I´m loving it!

" du är bättre än restskatten från i fjol" Jag klagar iaf inte över min restskatt och längtar till den kommer. Ett startkapital för överlevnad då csn inte ger mig pengar när akademin har lov och innan sommarjobbslönen hinner infinna sig på kontot.

Imorn ska jag äntligen bege mig ut på en krogrunda i STHLM! De var nästan exakt 1 år sedan jag var ut, när daniel fyllde 20 o drog med sig grabbsen o jag på Stureplan. Jovisst, de va en gång efter men den räknas inte för de blev lite av en flopp! Haha. Det som kommer att förgylla morgondagens utgång är att det är med min kärasta barndomsvän Mli jag ska ut med =) <3

Nej nu ska jag åka o pumpa till mig lite muskler! Miss Fitness is here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0