Var e vargen?

Här följer en kort resumé om helgens alla roliga händelser. Jag måste tjuvstarta på torsdag redan!




Torre - Jag skulle till barbarby, och åker fel, jag är vilse helt själv på Järfällas vägar och alla borde veta att dom är HEMSKA. Ena sekunden är du i viksjö, sen i veddesta sen beffiner du dig helt plötsligt i barkarby för att bara nån meter senare hamna i jakobsbergs industriområde, då vände jag och ringde desperat till jouline. sen kom jag på rätta vägar, hämta upp henne i farten och gled vidare till kista.

Kista var en besvikelse, i dessa juletider borde affärerna vara proppfulla. Jag kunde snabbt analysera det hela som ett efterfrågeöverskott, där va inget samhällsekonomiskt jämvikt uppnått, katastrofalt! Men lugnande att veta att marknaden kommer med tiden att KLARERA, hoppas detta sker till mellandagarna då seriös shopping ska ske.

Kirra en pressent till Sanna iaf och det va tur de.

Sen hängde vi hemma hos julle o lekte me alla nya inköp.



Ferre - Denna kväll var det tjejmiddag hos Sanna för att fira hennes födelsedag som infaller sig om några dagar.
Först så har lyckans jag blivit Joulines håruppsätare, han titel jag är jävligt stolt över.
Massa mat och några glas vin senare va allt på topp och vi drog till rilles. Där fick jag uppleva en chock minsann. Dessa Ebba Gold var inga gamla snubbar dom drog av några av Thåströms hit lite halv besusade och helt förfallna. Utan det var ricktiga rockers som rev av Thåströms hitar från hans tid med Ebba Grön och Imperiet, me like <3



Ett stort tack till Sanna som bidrog med en fin middag och roligt sällskap
samt till Jouline o Diana för erat roliga sällskap
<3



Lörre - Baka Rocky Road. Va me Sanna Julle Marcus, drog till Kenny men vi tjejer bestämde oss snabbt för att ta en raggarrunda istället. Kvällen slutade med X-box i "lägenheten" =)


Snörre - Fika me mina underbara barndomsvänner Mli o Nunna. Skit kul då jag bara ja o Mli hållt kontakten på sistonde tills för ett tag sedan. Många gamla fina minnen för VÅR HUMOR ÄGER, förr, nu och för alltid =)


Kommentarer
Postat av: Julle

Var e vargen?? Du ska va president!!! 800 grader!!!! =P

Vilken helg, helt kanon. Jag tackar för allt, framförallt ditt sällskap, kan aldrig bli tråkigt.

Jag sugen på att spela masken,
blev lite besatt!

Du vet att jag älsskar dej bästa tjejen! PÖSS!

2007-12-18 @ 22:36:30
URL: http://joulinemariaekerstrand.blogg.se
Postat av: MF

Haha ja de va super =) siken tur att jag har dig!

Och du vet att jag älskar dig me min cooling ;)

PUSSS

2007-12-21 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0