Turkisk peppar


~ I går kväll var det dags för något jag sett fram emot de senaste dagarna, X-box med egentillverkadeshots ~





Mycket av det som inträffa under kvällen är hemligstämplat men kvällens höjdpunkt är:


> Julle tog äntligen tag i rollen som Sickan och fick en brillijant idè, Jönssonligan och julgrannskuppen där huvudrollerna spelades av Malin Lippy som ledare, Sanna Joah och Jouline Olivia som ? och Marcus o Fredrik som spanare. Kuppen gick enligt planerna, no more to tell...

Efter hysteriska garv, många roliga kommentarer o jävligt mycket shot så va denna kväll gjort, förbaskat kul. Men de tråkiga kom sen, jag tror ni förstår...



Missade Svensson Svensson igen, S & J har dåligt inflytande på mig, det är bara att konstatera!

image16

Du kan vara lugn Alan Svensson, jag må missa avsnittena varje lördag men repriserna, dom missar jag inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jouline

Tack för en oförglömlig kväll, de kan jag leva på länge!

Puss

2007-12-23 @ 21:15:58
URL: http://joulinemariaekerstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0