Suspisious Minds

En oeffektiv dag i all ära.

Kom hem rätt sent inatt me tanke på att jag va tvungen o sista-minuten-plugga idag. Men det var det värt. Var nämligen i "lägenheten" där Sanna fixade Julles naglar o jag färgade Sannas hår. Vilka make-overs dom fick sötnosarna. Jag är väl så pass sliten så inget sånt skulle hjälpa!!! Haha. En kul kväll as always <3
Men nu säger jag till er på allvar Sanna, Jouline o Marcus: Ni får inte smyg kolla när folk tränar, iaf inte när folket är jag!!!!!!!!!

Me tanke på att det är Idol-final ikväll så kommer jag genast o tänka på Kirsthi och hennes svengelska som är sååå jobbig, ett brot mot svenska språket lagen. Men är jag bätte själv? Svar: Nej. Jag blandar ju in engelska ord o uttryck hit och dit, som många andra. Varför? Ska vi verka kulturella och mångsidiga? Nej för mig får det ta slut med sånt snarast, NO SHIT, omg jag gjorde det igen...och igen!

Dagens I-lands problem: Lampan till spegeln i bilen är trasig, hur ska jag då se hur läppglanset ser ut när det är kolmörkt ute.
Lösning: Ta på 5 lager extra, då kan det inte se fel ut ;)

Puss o Kram tillbaka till Idol-final 

                                                              xx

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha men du va ju så duktig när du tränade ;)

2007-12-08 @ 00:38:09
Postat av: Jouline

Hahah! men du va ju ashet när du lyfte tyngder som aldrig förr.. du kanske ska berätta för folket att du nästan hade den tyngsta! :P

2007-12-09 @ 18:49:52
URL: http://joulinemariaekerstrand.blogg.se
Postat av: Me

Haha ja och till biceps o marklyft hade jag till o me den tyngsta ;) woohoooooo
men inte va jag het för de.... :p

2007-12-10 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0