~ Metal X-mas & Heavy New Year ~


Jul hysterin intog Sverige även detta år, en galen mamma, ett tomt bankkonto, en klump i magen av att detta måste bli en kul o trevlig jul och en pilkt att underhålla de de äldre. Tvinga i sig julmat som faktiskt varken är så speciellt gott, nyttigt eller unikt. Jag höll mig dock till couscous-röran och köttbullarna, som inte bara var de mest hälsosamma utan även de smakrikaste. Ett bra kap!
Jabadabadoooooo, jag blev utsedd till tomte i år igen av "regeringen", det är ärofyllt och därmed en berkäftelse om att jag ligger i topp som favorit barnbarn, mohaha ;)

Jag refererar till:  Lars Winnerbäck - Julgröten
Andra plats på min "Julsångstopplista" och det är bara 4 låtar som kvalat sig in där.


Jag är supernöjd över mina julklappar och  min julafton, fick t o m träffa Jouline ett tag. Kunde inte sova så jag satt i sängen o lekte med mina julklappisar, kommer man någonsin att växa ifrån det!?


Men snart har annandagen passerat, har firat mina 3 julafton och varit på mellandagsrean som var katastrofal. Ingen kul rea, inga snygga kläder ens till ordinarie pris och ett visst släkte av folk som inte verkar förstå hur VI shoppar och beter oss. 

image18
image19
image20image21image22





~ ♥ ~ ♥  ~ ♥ ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0