Heavy Fucking Metal, noo shit

Har fått mina glasses och vad jag ser bra nu, mest fashinerad är jag av rödljusen på trafikljusen, så vackert.


I onsdags så fick vi högskole-elever vårt första och ack så efterlängtade lov. Vi hade redovisningar hela eftermiddagen, jäklar vilken viiin expert jag är nu men störigt när alla v-åsare skulle säga vin för dem kan inte uttalla det utan att låta för jävligt gnälliga, haha, och när redovisningarna äntligen var över ville jag bara ställa mig upp o skrika av lättnad och lycka, men det hade kanske inte varit så passande så jag höll mig. Desutom så fick vi en inlämningsuppgift idag, fredag, och de e 2 tentor efter lovet. Jag tror att Mdh vill skapa oss till duracell kaniner istället för civilekonomer.
 På kvällen blev det även tårtkalas hos Sanna som fyllde 19 och kvällen avslutades med några omgångar av WormS =)



Igår var det STHLM som gällde, och vilket flyt. Hittade alla julklapparna, exakt det jag ville ha plus massor till mig, det tog emot, vill inte nalla mer på sparkontot, men va faan, jag har ju LOOOOOOV =) + att det va rock n roll

Träffa även en trevlig bekantskap på tåget, Sten den legendariska trummisen i Mesmerized, det är något jag verkligen längtar tillbaka till....

Några av mina bästa julklappsköp:

Mamma Mu - DVD-spelare
M & M - Digitalkamera
Pappa - Klocka

På kvällen, efter en jobbig shopping dag ( iaf när man e me mammsen som verkligen beter sig som bondefrun från landet och ska kolla på ALLT o går i slow-motion) så blev det vin-kväll ( ja, jag vet att det var mitt i veckan) o X-box i lägenheten me S och J, mina solstrålar, även Kenny o Marcus va där =) Fy tusan vad de där glasen vin smakade bra


Idag ska jag fira min första julafton av tre och först ut är den me Pappa, som har köpt  något jag inte önska mig och han var överlycklig att han äntligen kan få överraksa mig, jag är inte överlycklig. Kan glöma att få min Boomerang, Lap-top eller bil då det var det jag önskat mig. Men visst ska det bli kul att bli överraskad då han vid varje jul o födelsedag brukar ta fram plånboken o langa upp massa cash, inget paket, inget kort, inga krudiduller, inget sånt.

Återkommer om vad det är i packetet jag ska få!


Dagens måste: Svensson Svensson reprisen


Till slut vill jag önska mina underbara klassisar Slemmiz Marris Rebban Lalla Svenne Wivecka o några till, en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År så ses vi snart igen och då kör vi så att gasen exploderar =) Puss o Kram till er!


Over and out, ha en trevlig dag!

MF


Kommentarer
Postat av: MF

Juste, för dom som inte lagt märke till DressManns nya kalling modell, hur man nu kan undgå det!? , så är han så jävla het att han får en att tappa trosorna ;) Daaamn hooot!

2007-12-21 @ 15:25:23
Postat av: Julle

Hoohoo!

2007-12-21 @ 16:33:39
Postat av: slemmma

god jul och gott nytt år fluffiset! ses om 2 veckor aahh. förresten det är du som inte kan säga vin sådetså! hahah

2007-12-26 @ 15:39:55
URL: http://emmaboo.blogg.se
Postat av: Marran

Hellooo!!

Dressman hunken är olagligt het, bring him here!

Åh tack detsamma! Har fortf inte fungerande msn hemma så det är därför jag aldrig är online..

Ses i skolis..

Pussss från bbyyyyy

2007-12-26 @ 19:25:23
Postat av: MmlF

Till slemmiz o marriz:
HAHAHA va hysteriskt roliga ni eeeeeee =)

Puss till v-ås o bby från Blåsta BBBBålsta

2007-12-26 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0