Dan före dan före doppardan och jag har blivit bestulen


Igår firadse jag som sagt min första julafton av 3 möjliga. Min klappis från Farsan Baloo va okej trots mina föraningar. En guldklocka, matchande halsban o örhängen plus några hundralappar. Vi åt på en mys pys restaugrange i Jakan men som alltid när vi är ute så blir det tjaffs o gnälla. Hör o häpna så var iaf jag o pappa sams, så för en gångs skull var det inte jag som satt o grät vid bordet, patetiskt att det skall vara så!

Men sen hände det, i bilen på vägen hem märkte jag att min plånbok var borta men självklart så tänkte jag att den har jag väl glömt hemma, väl hemma så är den ingenstans!?!?!? PANIIIIIIIK!!!
Hela natten satt jag o spärra kort o gjorde en polisanmälan, tack gud att Internet finns iaf. Efter en hel natts analyserande så vet jag att jag blivit bestulen, troligen i Jakan centrum. Jag spendera på sin höjd 2 min där, bara gick igenom, hur stora är oddsen. Som tur va hade jag inga cash då jag va o shoppa igår ;) Men det sammanlagda värdet me körtkort, tåg o busskort, rabbater, plånboken o  mm är säkert 800 spänn + alla fina kort på vänner o familj och det faktum att jag ÄLSKADE MIN PLÅNBOK...dagens andra patetiska sak.

Idag har jag iaf julhandlat med mormor o morfar och sen va jag o kolla runt i affärer me Mamma Mu och Carina =)

Ikväll händer något jag längtat efter sedan i onsdags, X-box WormS o BomberMan men lakritsshot :D wiieee

Skål på er alla!

MmlF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0